Partagez
modDIY

Re: Tang Band W5-2143 - projet TangFast V2 (en mode ''FAST'')

le Jeu 21 Déc 2017 - 11:24
achille49 a écrit:est-il possible d'avoir le plan de l'enceinte Tang Band?

Salut Achille,

Oui il y a possibilité d'avoir le plan. Tu écrivais que tu as des gros woofers, donc j'en déduis que tu veux construire le caisson des W5.

Fais moi signe si ça t'intéresse toujours.
Merci.
Alex81+

le Jeu 25 Jan 2018 - 5:54
Hello, I'm considering to build a new floorstanding speaker, with a Monacor SPH-220HQ woofer for the low frequencies, and a TB W5-2143 for the rest of the frequencies, I think you know very well this TB speaker, and I want to ask you some suggestions for the enclosure, I'm thinking FR start from 150hz, have you any suggestion? Thanks in advance
modDIY

le Sam 27 Jan 2018 - 11:04
Alex81+ a écrit:Hello, I'm considering to build a new floorstanding speaker, with a Monacor SPH-220HQ woofer for the low frequencies, and a TB W5-2143 for the rest of the frequencies, I think you know very well this TB speaker, and I want to ask you some suggestions for the enclosure, I'm thinking FR start from 150hz, have you any suggestion? Thanks in advance

Hello Alex81 et bienvenue sur le forum.

Ici sur ce forum, nous préférons communiquer en langue Française. Tu peux écrire en anglais et traduire avec Google Translation pour le texte en français.

Oui je connais un peu le fullrange TB. Si tu veux tu peux partir un nouveau thread ou continuer ici, à ton choix. 

150hz comme point de départ est très bien.

Hello Alex81 and welcome to the forum.

Here on this forum, we prefer to communicate in French language. You can write in English and translate with Google Translation for French text.

Yes I know a little fullrange TB. If you want you can leave a new thread or continue here, to your choice.

150hz as starting point is fine.
Contenu sponsorisé